Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Ave666

[UPGRADE] Zmiana bootloadera w Ender3 używając Arduino UNO

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

W tym filmie pokażę wam jak zmienić bootloader w domyślnej płycie Ender3 używając Arduino UNO oraz jak wgrać nowe oprogramowanie na tą płytę.

 

Link do oprogramowania: https://easyupload.io/yrxqnx

Odnośnik do płytek: https://raw.githubusercontent.com/Lauszus/Sanguino/master/package_lauszus_sanguino_index.json

Ten link należy wkleić w miejsce pokazane na filmie.

 

 

  • Kocham To! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Ave666
      Witajcie,
       
      Udało mi się stworzyć czujnik autopoziomowania do drukarki Ender3. Sam czujnik był wzorowany na istniejącym już czujniku do Anet A8 również mojego autorstwa.
      Następujący film prezentuje jak czujnik zamontować oraz jak wgrać oprogramowanie do odblokowanej płyty Ender3 wspierające czujnik.
      W opisie filmu jest również link do pobrania oprogramowania oraz do zakupienia czujnika.
      Zapraszam do oglądania 🙂
       
       
    • Przez Ave666
      Tak jak w temacie, film prezentujący jak wstępnie skonfigurować Marlin 2.0 dla płyty SKR mini E3.
       
       
      Zapraszam do komentowania 🙂 
       
    • Przez Ave666
      Jako że pracuję na stanowisku operatora maszyn, mam styczność z dużą ilością maszyn, lubię tą pracę w związku z czym postanowiłem stworzyć "koguta" który jest montowany na maszynach przemysłowych. Kogut ten wskazuje aktualny stan pracy maszyny.
       
      Mój powstał przy pomocy SOLIDWORKS, jakichś 20 minut modelowania oraz paru godzinach programowania Arduino Nano.
       
      Paru godzinach dlatego że jak skończyłem pierwszy program wymyśliłem jak zrobić aby mój kogut był cyfrowy a nie analogowy. Postanowiłem użyć wyjścia serwo w płycie głównej. Nadając konkretną pozycję serwa mogę zmienić kolor jaki wyświetla kogut. Aktualnie są to kąty serwa 0*, 90* i 180*. Teoretycznie w razie potrzeby mógłbym ustawić 180 różnych sygnałów.
       
      Marlin jest zdolny wystawiać sygnał dla serwa przy pomocy komendy M280, ja umieściłem te komendy w 3 skryptach. W skrypcie początkowym, skrypcie zmiany warstwy oraz skrypcie końcowym. Dzięki czemu mogę użyć konkretny sygnał koguta w konkretnym etapie druku. 
       
      Jak na razie kogut działa znakomicie i może nie jest to zbyt przydatne to stwarza mi mega satysfakcję kiedy pracuje razem z drukarką reagując na jej stan.
       

       
       
      Zapraszam do komentowania 🙂 
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...