Skocz do zawartości

Problem z połączeniem


quentiss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam otóż mój kolega ma problem z połączeniem się na server, posiada on internet z Orange.

Logi:
 

  1. 20.01.2020 09:03:14 ClientUI    Info    Connect to server: ***  
  2. 20.01.2020 09:03:14 ClientUI    Info    Trying to resolve ***
  3. 20.01.2020 09:03:14 TSDNS   Info    Trying to resolve server name: sewciu  
  4. 20.01.2020 09:03:14 TSDNS   Info    Server name successfully resolved  
  5. 20.01.2020 09:03:14 TSDNS   Info    Lookup: 51.254.***.***:9987, parse result: IPv4 51.254.***.***:9987
  6. 20.01.2020 09:03:14 TSDNS   Info    Server name resolved to IPs
  7. 20.01.2020 09:03:14 ClientUI    Info    Lookup finished: ip=51.254.***.*** port=9987 query=*** error=0  
  8. 20.01.2020 09:03:14 ClientUI    Info    Resolve successful: 51.254.***.***:9987
  9. 20.01.2020 09:03:14 ClientUI    Info    Initiating connection: 51.254.***.***:9987 
  10. 20.01.2020 09:03:14 ClientUI    Info    Connect status: Connecting 
  11. 20.01.2020 09:03:19 ClientUI    Info    Connect status: Disconnected   
  12. 20.01.2020 09:03:19 ClientUI    Info    Failed to connect to server, want autoreconnect = 0
Edytowane przez quentiss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

want autoreconnect = 0 oznacza, że klient nie będzie próbował automatycznie łączyć się ponownie, co jest normalne, jeśli była to pierwsza próba połączenia.

want autoreconnect = 1 oznacza, że klient łączy się automatycznie. Dzieje się tak, gdy byłeś wcześniej połączony i rozłączony.

 

ipconfig /flushdns

ipconfig /realse

ipconfig /renew

 

Wydaje mi się że problem jest po stronie internetu a nie teamspeak'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, krzysieK. napisał:

Niech spróbuje się połączyć przez zwykłe IP.

Łączył się nie działa 

 

7 godzin temu, SENSE napisał:

want autoreconnect = 0 oznacza, że klient nie będzie próbował automatycznie łączyć się ponownie, co jest normalne, jeśli była to pierwsza próba połączenia.

want autoreconnect = 1 oznacza, że klient łączy się automatycznie. Dzieje się tak, gdy byłeś wcześniej połączony i rozłączony.

 

ipconfig /flushdns

ipconfig /realse

ipconfig /renew

 

Wydaje mi się że problem jest po stronie internetu a nie teamspeak'a.

Też tak myślę ponieważ wszyscy próbowali z Orange i im nie działa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

🍪 Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.