Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
XaNaX

[Archiwum]TS3 Bład wchodzenia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z serwerem teamspeka3 moim na vps dedytku z ovh wiec tak,

 

Problem jestt aki ze po jakims czasie od restartu serwera nie da sie wchodiz na tsa pisze ,,połączenie nie powiodło sie,, sprawdzalem porty zapory wszystko i nic to nie daje zaznaczam ze na tym vps są tez postawione boty z panelem i czy czasem te boty nie psuja czegos z ts3 :V ogółem prosil bvym o szybki i pilny kontakt na fb Remik Dziurla zdj takie jak na avatr 😄


Z poważaniem XaNaX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(Jest to odpowiedź z innego forum na taki sam temat wystarczy poszukać)

w związku z ostatnią aktualizacją TeamSpeaka, do najnowszej wersji, nasz provider w lokalizacji polskiej, wprowadził dodatkowe zabezpieczenia aplikacyjne L7 (reguły po stronie hardware'owego firewall'a), uniemożliwiające połączenie bez zsynchronizowanego, aktualnego czasu systemowego klienta, z którego nawiązywane jest połączenie.

Mogą występować problemy z połączeniem na serwery osób korzystających głównie z Windows, ten problem zdarza się też u nas!


Aby zlikwidować ten problem należy: 
 Wyszukać w systemie Windows -> Data i godzina

A następnie w następującej kolejności włączyć poniższe opcje:


Automatycznie uwzględnij zmiany czasu
Ustaw strefę czasową automatycznie
 Automatyczne ustawianie czasu

Powinno pomóc jeżeli tak się nie stanie proszę pisać.

@EDIT Chyba że coś masz z serwerem jeszcze nie tak.

Edytowane przez NopereKQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po ustawieniu blad zniknął z mojej strony lecz inni wchodzić nie mogą 


Z poważaniem XaNaX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej inni też o tym nie wiedzą nie mają ustawionych automatycznych czasów a jesteś przekonany że wszystko zostało poprawnie skonfigurowane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@XaNaX Problem został rozwiązany? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Twój temat został przeniesiony do archiwum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...